godmorgon, soliga värld!

God morgon!

Fråga mig inte varför men idag är jag på alldeles strålande humör. Även fast jag precis betalat räkningar och ska förflytta min lekamen till studieposition strax. Solen skiner, det är helg, jag har mer än 100 kr på kontot och jag är lyckligt kär! VIsserligen finns det vissa saker där en av sakerna är väldigt värda att oroa sig över. Och det gör jag såklart. Men jag måste leva och jag tror det är det bästa och att hon också vill det.

Förutom att studera idag så ska jag:
- till Repro och fixa
- kanske tvätta
- till Systembolaget
- till Netto
- laga mat
- kanske måla naglarna
- och säkert något mer som jag glömt bort

Nu måste jag kissa för nu har jordgubb&grädde-teet runnit sin snabba väg till kisseblåsan.



Vissa dagar börjar skit. Andra börjar bättre. Sen finns det dem som börjar underbart. En sådan dag är det idag. Hihi. Käääärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0