det har gått över.

Bitterheten om att det allra mesta var piss har gått över. Jag är på bättre humör, kanske inte det allra bästa men bättre. Varför det inte är så bra som jag önskar är för att jag vill göra något ikväll, umgås och träffa vänner. Samtidigt vill jag vara med min käresta. En käresta som absolut inte vill gåtill Sandra dit mina vänner ska. Dessutom har jag inte råd att gå till Sandra. Väldans problem jag har, eller hur? :) Men det blir nog en kväll i soffan ser det ut som. Jajamensan.

Det här med pissväder håller ju i sig. Just nu regnar det inte, men det är väl bara en tillfällig företeelse.

Pissbok då? Det var inte riktigt sant. Eller det beror på i vilken bemärkelse, för jag skulle vilja slippa plugga i helgen. Därav pissbok. Men jag har läst i tre timmar i eftermiddag och Tankens mosaik tror jag kommer vara en av de bästa kurslitteraturböckerna jag har läst. Den är annorlunda på ett underbart sätt och betydligt lättare att förstå än de flesta böckerna i kurslitteraturlistan. Dessutom kommer jag ihåg typ allt utan att anteckna, vilket tyder på en bra bok.

Nu ska jag floppa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0