tentan avklarad.

Tjoho! Så var den skriven! Så himlans skönt, har ju gått och väntat på att få skriva den i vecka typ. Det kändes varken jättebra eller jättedåligt, så det är väl okej. Men jag kommer nog blir både arg, ledsen och besviken om jag inte få godkänt...

Ett tal blev jag helt konfunderad över. Vi skulle ange tre tal som var större än 1/6 och mindre än 1/5... Jag pratade med AP i telefon just och hon sa att man kan ju göra om det i decimaltal. Det är ju så himla sant, och jag satt faktiskt och mufflade lite med att göra om det till procent och så... Men grejen är att vi inte jobbat något alls med decimaltal och Reza har sagt att det liksom bara ska komma sånt vi har jobbat med. Och jag var helt inställd på att ange svaret i bråkform. Nåja. När jag räknade på att jag hade fått högst hälften rätt på alla frågor jag svarat på kom jag upp i 35 poäng eller något, och det krävs 44 för G. Men jag är rätt säker på att få full pott, åtminstone nästan, på några frågor. Så jag boooorde klara det!

Nästa tisdag vet jag! Men nu är det gjort, tjoho!

Kommentarer
Postat av: A.P.

NU får du kommentar =) Har inte varit inne och läst din blogg förrän nu. Vad fina fotto förresten! Och decimaltal var det första jag kom att tänka på =) hihi. Synes imorrn! Puss&kram

2008-03-10 @ 21:21:48
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0