några timmar till.

... har jag lagt på läromedelsgranskningen. Har suttiti från ca 21.15 till nu så det blev några timmar till på de där 15. Haha. Bara jag blir godkänd! Men Titti har läst det och nu har jag ändrat och lagt till det hon tyckte. Precis nästan allt! Dock är det omöjligt för mig att få in referenser på vissa saker, jag kan ju inte ljuga och jag anger ju att det är jag som tycker o, anser och upplever.

Vår dator är fett seg just nu. Anders håller på atta ladda ner en massa skitfilme r+ överför en redan nedladda från en hårddisk till en annan. Så just nu skriver jag utan att texten komemr fram. Den gör väl det så småning om.

Imorgon börja vi inte förens klockan 13, det är rätt skönt med tanke på hur länge jag suttiti upp enu. Nu kom allt text och ni får stå ut med mina konstiga stavfel. Men klockan är faksitkst tio i ett.

Dags att borsta gaddarna och gosa ner sig hos sin älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0