mätt.

En spinnande Flora går omkring på skrivbordet. Sitter gärna på musmattan eller står framför skärmen. Men nu har hon satt sig så jag kan se den :)

Har ätit mumsig frukost. En tallrik med vanilj/äpple/kanel-yoggi, en äggmacka, en ostfralla med apelsinmarmelad och ost, en kopp te och ett glas juice. MUMS! :)

Börjar jobba om drygt två timmar. Jag ska cykla ut lite tidigare för att handla lite på Maxi och köpa ett par joggingskor. Inte för att jag ska börja jogga, men jag tror de skorna är bättre än de jag promenerar i nu, som jag köpt på någon lågprisaffär för 99,50... De hade erbjudande på Intersport nämligen, ett par för 350 :-, det låter lagom :)

Och ikväll är det partaj! Wihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0