lite matte, någon?

På måndag är det TENTA. Idag var, vad vi trodde, nästsista lektionen innan tentan. Men det visade sig vara den sista, eftersom "vi redan har gått igenom allt". Jaja.

Jag jobbade sen hem till Titti. Vi gick igenom ALLT, fast inte det som vår lärare idag sa att vi inte skulle ha på tentan och det går faktiskt riktigt bra. Fram till ekvationerna. För min del. F-N! Jag vill ju förstå! Men imorgon ska vi sätta oss ner igen och banka in det i huvudet. Blir mycket ekvationer imorgon för Elin. Sen måste jag sända ett stort, varmt TACK till Titti som står ut med mig. Jag frågar, fattar inte, frågar, fattar inte om och om igen och hon svarar och svarar och svarar och förklarar och förklarar och förklarar. TACK, VÄNNEN! Hur sjuttsingen hade detta gått utan dig!?

Jag vill ha måndag imorgon och sen lördag efter det så att man hade haft en LEDIG helg. Jag menar alltså att jag hade velat skriva tentan imorgon.

Titti, märkte du. Jag gjorde typ en ekvation av det.

"Om måndag hade varit imorgon som i min önskan men det ändå hade varit lördag på riktigt efter det jag velat var en måndag, vilken dag är det då idag?" x = idag

HAHA.

Gå och dö din tråkiga, fan. Elin Westerberg. FÖRSÖK INTE VARA ROLIG.

Bläh. Hej och hå. Nu vill jag ha nästa lördag.ONYKTERHET står överst på listan då. Fast inte förens jag slutat jobbet. Det hade ju sett ut. Onykter på jobbet. Då hade jag säkert högt och tydligt talat om hur illa folk klär sig samt att de hade fått veta om de var en jobbig kund och jag hade nog ställt frågan varför de inte ens ansträngde sig att vika ihop tröjan de tittat på?

Hej, sidospår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0