drömtårta.

Nu har jag gjort allt det där som jag skrev om innan idag. Vi har handlat och jag jobbat. När vi kom hem så bakade jag drömtårta, som nu ligger i kylen och gottar till sig :) Sen lagade vi mat och det var så himla gott att jag är alldeles för mätt nu. Nu MSNar jag med min kära Johanna och kusin Emma.

Har läst allt som jag kan om Fotbollsfruns graviditet, wiiiihi! Nu kunde jag gratta utan att vara anonym ;) Ikväll blir det väl TV och lite mer dator. Mjo. So you think you can dance är ju lite roligt minsann. Wihi.

Imorgon är det sista seminariet på denna delkurs och den enda lektion för denna vecka. SÅ SKÖNT. Jag har inte planerat vad jag ska göra resten av veckan, det känns rätt skönt för jag hinner inte stressa upp mig över något. Men imorgonska jag göra fint schema över alla dagar i min almanacka minsann. Och jag har beställt ny almanacka som kommeromca två veckor. LÄNGTAR.

Nehe. Något annat nu, jaaa.


Kommentarer
Postat av: Soha

Tårta, gud så gott. :)

2008-03-25 @ 19:37:09
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0