city gross och ekvationer.

Idag var jag, Anders och Titti på City Gross som öppnade i onsdags. Det var rätt trevligt. Kändes väldigt stort (men är det mycket större än Maxi..?) och de hade en massa skojiga saker! På "världens mat"-hyllan hittade vi en massa spännande och jag försökte lura i Titti att det var torkad hud, friterat hår och naglar i förpackningarna... Hihi. Vi shoppade lite och det var skojigt. De hade billig riven ost, minsann.

Sen hem och lämna och äta lunch sen cyklade jag till jobbet och sen mötte jag Titti på vägen hem och så cyklade vi hem och PLUGGADE. Fattar ekvationerna bättre. Regeln "att försöka få x:en ensamma på ena sidan" har jag äntligen fått in i min skalle men att skriva en ekvation utifrån ett lästal är jag kass på, men det löser sig väl alltid.

Sen sprang vi en sväng på stan och jag shoppade lite på H&M, hihi. Sen så hem igen och så lagade vi mat (taco, muuums!) sen spelade vi Alfapet. Jag vann! :)

Mysig eftermiddag och kväll minsann och nu är Titti påväg hem till sitt Västervik. I helgen blir det plugg, eller i alla fall imorgon. Men inte till tentan. Nu får det vila. Ska göra vår stora uppgift i didaktikkursen, en läromedelsanalys. Skulle vara så grymt skönt att komma igång med den! Sen ska jag nog titta lite på det till tentan på söndag sen får det vara. Jag kommer bli så jäkla besviken på mig själv om jag inte klarar den här tentan! Har aldrig pluggat så mycket infören tenta!

Och efter att Titti gått hem så har jag tittat på enaktaren som jag speladei tvåan på gymnasiet! Haha. Jag spelade blind farmor. Rrrrrrrroligt minsann!

Nehe. HEJ DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0