15 timmar.

Om ni följde gårdagens bloggande så vet ni ju att jag pluggade då. Rätt mycket. När jag gick och lade mig vid 00.30 slog det mig att jag pluggat i femton (15) timmar! TOKIGT! Jag åt lunch i kanske 30 minuter och middagen gjorde jag samtidigt som jag pluggade och den åt jag väl på 30 minuter också. Sen ett fåtal korta avbrott för toalettbesök och liknande. Det är ju inte klokt. Synd som tusan att jag inte får betalt i pengar :)

Men nu är det HELG! Har haft ett meningslöst seminarium och är redan hemma och LEDIG! Otroligt skönt! Och Johanna slutar om ca en halvtimme sen ska hon ta sig in till stan så ska vi shoppa lite. Eller leta efter saker att shoppa i alla fall :)

Nu är det dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0