papper.

Först tänkte jag att jag tar det imorgon. Sen tänkte jag att vad skönt att slippa det imorgon. Så nu har jag sorterat in alla papper från skolan i min fina, gröna pärm.  Det knäppa är att jag brukar ha en pärm till varje termin och det brukar räcka. Även fast de blir vääääldigt fulla. Men. Denna termin har jag en pärm á 15 hp. Och den till den sista 15 hp är sjukt full. Och jag har lite fler papper att skriva ut och sätta in, ojoj... Men. Nu är det gjort och det är hemskt skönt!

Jag vet inte vad jag ska göra imorgon. Bara några småsaker. Ligga på Kattrumpan och läsa min bok i min nya fina bikini kanske? Det låter inte helt fel.

Men. Imorgon är det morgonpromenadernas återkomst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0