körkortsteorivecka.

Sammanfattningen om helgen kommer senare, vem vet, kanske inte alls. Det får framtiden, mitt ork och hur duktig jag är med teorin, avgöra.

Denna vecka ska jag läsa ut boken. Inte bara läsa utan också sammanfatta och anteckna och sådär. Tanken är att jag ska kunna använda mina egna anteckningar att slå i, istället för boken när jag skriver pärmarna sen. Vi får se. Om inte annat så kan det ju aldrig vara fel att läsa och anteckna.

Jag har skrivit upp i min finfina almanacka vilka sidor jag ska läsa vilken dag och det är ca 50 sidor om dagen och det är ju inte så saftigt. Men med antecknandet tar det sin lilla tid och jag börjar undra hur många kollegieblock jag kommer göra av med... Nu är jag på sidan 60 av 269 i alla fall. Hej och hå.

Jag tyckte att jag behövde en lite rast. Jag la in lite foton från mobilen och kameran från helgen. Jag tror det har gått 50 mionuter sen jag började. Tiden går fort minsann.

Dags att läsa några uppslag till innan jag måsta äta för att sedan cykla till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0