i väntan.

Nu är det över så nu är det bara att vänta på besked. Det var jag och typ 35 människor till (två av dem var gubbar i 50-60 årsåldern, de flesta i min ålder och några killar som inte verkade mer än 15...). Vi fick prata med tre olika personer från företaget. Två minuter på varje. Det gick bra. Hos den ena skulle vi sälja in en grej, man fick 2 minuter på sig men jag var klar på typ 20 sekunder. Varför blaja en massa i onödan? Dessutom sa hon att hon var nöjd. Tjoho!

Jag hade ju visserligen hellre haft en intervju där jag satt ensam med alla tre eller någon av dem i typ en halvtimme, timme. Men men, nu blev det såhär.

Om de inte ringt imorgon så sket det sig. Jag är inställd på att dem inte ringer, lika bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0