hurra för mig!

Jag brukar inte vara så självgod men idag är jag det!

När jag och Anders varit på Clas Ohlson och köpt ännu en bläckpatron så kom vi hem och smakade på hemmasådda sockerärtor och salladsärtor. Muuuums. Sedan kollar jag min mail. Fem minuter efter att jag skickat in en sommarjobbsansökan hade jag fått svar. Vet ni? Jag ska på intervju på tisdag! WAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Typ glad Eeeeeeeeeelin! Var någonstans kanske jag berättar senare! Hihi. Men jag har varit där en hel del, om man säger så. Kanske mer än mina bekanta. Men jag gillar det. Mycket till och med. Nåja. Det var det bästa.

Sen till nästa sak. Jag kom ju på att vi köpt den dära patronen. Jag satte i den och sen står den och rengör i typ 10 minuter så då passade jag på att ringa mamma och hurra mig själv och hon gjorde det med :) När hon och pappa pratat om det jobbet så hade pappa sagt "det passar Elin perfekt!". Tihi.

Sen när jag pratat klart med mor min så testade vi och skriva ut, scanna och kopiera. OCH ALLT FUNKADE! Jag sjöng en truddelutt om att jag var bäst och dansade med V-tecken i båda händerna samtidigt :)

Typ nu springer Stagg-eleverna ut så strax är det dags för att trippa ner på Larmgatan och titta på dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0