grattis sverige.

...eller något.

Idag var första dagen efter att sommarlovet började. Jag gick upp vid 8.30 och det första jag gjorde var att... plugga! Jag har inte skickat in arbetet än eftersom jag vill känna mig nöjd med det. Jag fixade och donade lite. Sen orkade jag verkligen inte mer. Mailade det till Titti för granskning och sen närhon läst det och jag justerat tänker jag skicka iiiiin det.

Sen var det frukost, Maxi-besök, tvättning, städning och sen såg jag Vinterviken på TV4. Till middag åt vi hemmagjorda, grillade hamburgare med hemmagjord guacamole plus alla de vanliga tillbehören. Och vet ni hur gott det var!? MUMS.

Imorgon är det lördag och jag ska bara ta det lugnt och vänta. Vänta till 14.25 för då kommer ELLI! Wiiie! Sen blir det kanske en rundtur på stan och installation för henne i lägenheten och på kvällen blir det fest!

Näh. Snart är det Golden league!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0