bläckpatroner och mer student.

Ner på Clas Ohlson, hittade bläckpatroner och tog den som skrivaren sa var slut + en röd eftersom den snatrt var slut. Står nedanför vattentornet med tårar i ögonen och ett stort leende på läpparna åt alla studentekipage som åker förbi. Glada, berusade på både livet och alkohol och högt skrikandes. UNDERBART!

Hem efter ett ha tittat i nästan en timme och i med en patron. Som väntat sa skrivaren att den andra också var slut, jädrans vilken tur tänker jag, som köpte den andra. I med den också. Sen... DET BLÅ JÄVLA B LÄCKET ÄR OCKSÅ SLUT! Grrr. Och den som visade på fullt innan! Nu orkar jag inte springa ner igen. Så jag fortsätter med skrivarmeck imorgon.

Nu ska jag se Varning för Jönssonligan, Expressen ger ut alla (de fem första, som är bra!) varje måndag, den tredje kommer på måndag. Wihi! 59 kr/st och det är perfekt! Jag som velat ha dem jättelänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0