apelsin, fjädrar, farmor och fotboll... eller något.

Dejtade apelsin hela dagen och kvällen igår, myspys! Tråkigt nog regnade det lite på FF till 1000, men vi tog skydd i FF-tältet, haha. Det blev en slump men kändiskåta Elin kunde glo sig blind på KFF-spelare :) Sen blev det fika, Systemet, mer Stortorget och kändisar (eller bror för vissa ;)) och sen Mario Kart på Wii:t i typ två timmar :) Sen såg vi första halvlek på Stortorget och andra hemma i soffan. Jag tror det var en sport som kallas fotboll vi såg. Pissmtach. Blä. Snacka om att tappa suget nu.

Idag har jag äntligen bokat biljetter till Lånta fjädrar, så den 26e juli så ska vi se Peter Dalle, Robert Gustafsson och Suzanne Reuter i Krusenstiernska trädgården, wiiiie! Ta med autografblocket kanske! Den bästa biten av detta är att mamma och pappa kommer ner till Kalmar för att se den med oss, dessutom, tjoho! Myspys. Jag ska sitta bredvid pappa. Så det så.

När jag pratade med mamma och berättade om biljetterna fick jag glädjande besked om 47-kilos farmor. Det var skönt. Inte att hon väger fjutt, men annat. Mamma berättade även att pappa var iväg för att köpa bensin till båten som de ska sjösätta idag! ÅÅÅÅH! Vill bara hem till min skog och sjö nu för att sitta längst fram i fören när pappa studsar på vågorna! Vind i hår och lite sötvattestänk i ansiktet och solen skiner. Fy så underbart!


Mina vänner, snart är det tisdag!


Förresten ska jag nog leka med apelsin idag igen! Tokigt!

Kommentarer
Postat av: Apelsin

Tack för mysdagen igår, de var precis vad jag behövde. synd att vi inte kunde leka idag, huvudet ville inte som jag ville, men men de kommer ju fler dagar :-) Om du inte jobba v 27 vill jag oxå åka i den där båten :-) Löve till dig babe

2008-06-15 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0