klar.

Nu är jag klar med all de telefonsamtal jag skulle ringa. Skööönt. Fast det löstes inte på det enklaste viset och gissa - de var lika otrevliga som tidigare. Herregud.

Var en sväng på stan och gjorde några ärenden. Lagade solglasögon, skulle hämta min ihopsydda sko som inte var klar än (det var typ över en månad sen jag lämnade in den men eftersom det är en höst/vintersko sa jag att det inte var någon brådska. Och han har tagit det lugnt, mig gör det inget. Är bara lite rädd att jag glömmer bort det och han slänger skon eller något...), råkat köpa en tubtop på Gina Tricot, dregglat efter väska på Accent, köpt fruktfat på Lagerhaus (hoppas Anders gillar det), dregglat på Glitter, varit inne på Telenor och blivit tipsad om vilken telefon jag ska välja + fått reda på att det går att förlänga mitt abbonemang redan från imorgon! Ojoj, inte bra... :) Sen handlade jag mjölk och ägg. Skulle haft fläsk men det såldes inte på Konsum - dåligt. Får bli fläskpannkaka med enbart bacon.

Väl hemma skrek magen efter något att få i sig så det blev lunch fram SATC som jag tittat på tills nu då jag ringde pissamtalet.

Nu ska jag kolla lite på de där telefonerna Telenor-grabben tipsade om. Sen mer SATC! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0