tjenare kungen.

Är lätt en av de bästa filmer som finns! Vi har köpt den (äntligen!) och jag såg på den nu ikväll. Den är så bra och det är så mycket bra musik! Jag önskar att jag var ung då, precis som de i filmen. Eller att jag var som mamma och pappa och fick uppleva 60-talet. Fast jag skulle varit glad om jag varit ung på 60-, 70- eller 80-talet istälelt för 90-talet. Fast när jag blir gammal så får man väl hopaps att mina barnbarn, om jag får några, säger så om 90-talet och början av 2000-talet. Att det hade varit ballt att varit ung då. Men vad är ballt nu? Vad är lockande? INGENTING. Det mest exotiska jag kan komma på som funnits under min uppväxt är

- Spice Girls.
- Pokémon

Ehm. Jag har nog hjärnsläpp. Men under mitt 22-åriga liv så har ju faktiskt mobiltelefonen kommit på allvar, internet likaså, DVD:n har kommit och planeten Tellus börjar översvämmas. HEJA.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling. Har ett riktigt grymt pris värt ca 700:-

:)

www.mariavuitton.blogg.se

2008-01-12 @ 23:27:06
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0