söndag.

Idag så har jag:

- ätit frukost
- borstat tänderna, klätt på mig och satt upp håret
- vikt tvätten
- sett när Kalla vann Tour de ski
- frostat av frysen
- mailat om diverse saker, bl.a. om kurslitteratur och klassfest
- burit upp vår nya hylla som vi köpt via Blocket
- övat lite gitarr (den är festt ostämd så det låter hemskt)
- skrattat åt katterna
- ätit chips och choklad till "lunch"

Sen ska jag:

- montera ihop hyllan (wiiiiihi!)
- laga middag med Anders
- äta middag
- SMSa temagruppen och skriva "ses imorron kl 9 i dramahuset", typ
- duscha
- byta om till myskläder
- spela Nintendo Wii (kanske)
- äta godis för sista gången på en månad


Nu tyckte jag att jag var smart. Fick in ett av mina nyårslöften lite sådär snyggt så det kanske knappt märktes. Eller inte. Ja, jag ska från 7e januari-7e februari inte äta godis, snacks (chips, popcorn osv), fikabröd, kakor och allt liknande. Ingen läsk heller. Jag börjar med en månad så får vi se hur det går. Och jag SKA SKA SKA klara det. Jag får äta sockerfri tuggummin :)

Och vet ni!? Åke från Kalmar TK ringde imorse... Eller vid lunchtid rättare sagt, och sa att vi kan komma på onsdag! WIIIIIIIIIIHI! Spela tennis fett mycket ska jag och Amanda. YEAH! Så lycklig! Och så dyrt! Men det skiner vi i nu!

Nu ska jah göra något annat vettigt. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0