litteraturstudier?

Idag hade vi inga seminarium eller föreläsningar för att vi skulle läsa. Litteraturstudier stod det på schemat. Det var ju toppen med tanke på att vi har en dugga på en bok på måndag.

Jag har läst 30 sidor i boken. Suck. När jag väl kom till skott imorse hann jag bara läsa det innan jag var tvungen att äta. För att sedan ringa ett telefonsamtal som har med en uppgift i kursen att göra och sedan cykla till jobbet. Väl hemma igen så har jag ringt telefonsamtalet igen och nu gick det bättre. Ätit en halv apelsin har jag också hunnit med.

Så det är väl dags att avsluta detta inlägg och läsa istället. Vad söt Enok är. han lade sig mellan mina armar på skrivbordet :) Spinn, spinn låter det.


Så. Dags att fortsätta med Matematik som språk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0