kastrering.

Ingen vidare trevlig rubrik men dagen idag är då det sker och vi slipper oroa oss för kattungar med ben på ryggen.  I skrivande stund ligger de nog på operationsbordet. Det gick jättebra att köra dit dem och så (Tack A.P!), det var lugna som filbunkar. Dock så var det lite trångt i transportburen, men det gick bra.

Nyfikna som vanligt när de blev utsläppta och inte ett enda pip på hela tiden. Anders ska hämta demkl. 13.30 (tack igen AP!). Då är de nog inte så kaxiga :)

Ska bli lite roligt att se dem när de är lite groggy och slappa..!

Kommentarer
Postat av: Linda/Pärlan

Haha, jag kommer ihåg när mina små liv (då jag hade katter) kom hem från djursjukhuset. De vägrade vara kvar i transportburen och skulle ut och traska direkt. De vinglade och kräktes och höll på, kände mig som en riktig mamma =)

2008-01-30 @ 15:15:16
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0