inte duktig elin.

I fredags så åt vi ostoch kex på kvällen. Jag har iofs inte sagt att jag inte får det så egentligen gjorde det ju inte så mycket. Men igår drack jag en massa alkohol, drack mest vitt vin, det är ju "minst" onyttigt. Sen så drack jag ett par Bacardi breezer, inte så nyttigt. Åt typ två chilinötter och lite jordnötter så jag var rätt duktig ändå. Nu i eftermiddag har vi varit hos svärfar och styvsvärmor och ätit middag. Åt två chips innan maten och sedan tog jag två matskedar glass till efterrätt... Så jag har inte varit så duktig, å andra sidan så har jag ju inte ätit speciellt mycket av någonting.

Även om jag är bakis har jag inte druckit läsk, Loka Päron it is. Är rätt sugen på typ chips eller något men jag tänkte att jag kan ta några kex med ost sen kanske istället.

Jaaa.

Kommentarer
Postat av: A.P.

Men dumma Ejlin som avslöjade resultatet... Det är ju först nu inatt som tv4 visar matchen... Nåväl, jag låtsas som jag inte har läst ditt inlägg ;) 02:30 är det dags!

2008-01-20 @ 20:15:21
URL: http://ap84.blogg.se
Postat av: A.P.

Eller förresten, jag e ute och cyklar nu... FAN OXÅ! Negativa med A.P.-dygnsrytm... För säger man söndag så är det ju liksom inte lördagnatt... Kvällen sträcker ju sig i alla fall in till sisådär 4-tiden...

2008-01-20 @ 20:22:25
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0