ännu en söndag.

Idag är det bakissöndag, precis som förra söndagen. Vi var på Sandra igår där det var 80-talsmusik som spelades av Claes af Geijerstam himself. Jag sprang upp på scenen och tog honom i han det första jag gjorde när jag såg honom. Heja Elin. Tur att ingen ansvarig människa såg mig, då kanske jag hade åkt ut med huvudet före.

Nåja. Sedan sprang vi på min tennistränare så jag dansade nog lite med honom. Sen så shottade vi och drack lite cider. Jag undrar vad det var i shotten. Dansade en massa. Shake your as, bitch!

Sen så gick vi hem, på vägen hämtade vi våra cyklar. Sen cyklade jag och Titti till Centralgrillen och köpte mat och tog hem till vårat trapphus och åt. Och jag tror jag aldrig har ätit en sådan god kebabtallrik! Jag vet inte om det var för att jag var hungrig, för att jag var full, för att jag inte hade ätit någon sådant på väldigt länge eller om det faktiskt var väldigt god. Tål att tänkas på och så kan jag äta där någon mer gång. I nyktert tillstånd.

Nu återstår det bara att få hem min ryggsäck med alkohol samt min kamera. Nåja. De har det säkert bra där dem är.

Nu ska jag sjunka lite djupare ner i soffan och glo på massa intelligensbefriade skitprogram. Perfekt för en bakissöndag.




Och så ska jag sakna min Anders så det värker i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja fy faaan vad seg man é idag...din rygga befinner sig hemma hos mig nu i tryggt förvar :-) Ha de bäst, nu ska jag sjunka ner i soffan, väldigt långt innan de é dags för sängen för imorn är de dags för jobb igen, suck, kl 06 ska man infinna sig, uha...pöss å kramiz babe

2008-01-27 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0