välkommen februari.

Nu är det helg och det känns riktigt trevligt. Inte för att det har varit speciellt krävande vecka i skolan, men ändå. Helg är ju alltid helg! Visserligen jobbar jag imorgon, men det brukar ju gå rätt fort :) Vi träffades i studiegruppen vid 10 och skrev en uppgift vi ska lämna in måndag v. 7. Vi blev klara så den är inlämnad redan, såååå skönt! Och ändå var vi klara redan vid 13.15. Gött!

Anders jobbade halvdag så på eftermiddagen så har vi inhandlat lite gott till kvällen (ost och kex), fått skjuts av Johanna (tack ängel) och hämtat nyinköpt surroundsystem vi har även fått vårat Wii-spel levererat med typ tio nya spel. Wihi! Johanna körde oss till NetOnNet också för jag skulle köpa en datorväska som var mycket efterlängtad. Hittade den och betalade. Undersökte den närmre när jag kom hem och då upptäckte jag att den var trasig :( Axelbandet sitter inte fast! BAJSKORV.

Och jag drömdelite tokigt inatt. Jag drömde att jag åt en massa Plopp (som jag älskar) och Cookis (som jag älskar) och så vaknade jag med tokigt mycket ångest. IIIIKH! Som tur var var det bara en dröm, men det kändes verkligen som om jag hade gjort det på riktigt. Hua. Men nästa lördag får jag äta. Men jag vette katten om jag ska det. Eller jo, det kommer jag ju. Men det här har gått så mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Igår när jag satt och pluggade så hade det iofs suttit fint med lite kakor och ett glas mjölk, men det gick ju bra ändå! Nu gäller det bara att inte köpa så mycket så att det finns kvar tills dagen efter... Det är nog det som är trickset.

Nåja. Nu ska jag kanske ringa päronen. Eller göra något annat. Gosa med tokigt gosiga katter kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0