sol!

Bara för det är lite sol, för att jag och Titti har varit tokigt grymma på matte (vad sägs om Kashis metod), för att min älskling är hemma samtidigt som jag, för att jag ska äta rödspätta med pressead potatis, remouladsås och gurka till middag och till efterrätt en semla, för att jag har en ny och jättefin tröja på mig, för att vi har köpt en ny hemtelefon idag (en jäääättefin röd!) och för att (håller i er nu) jag har lust att plugga - jag har lust att räkna matte.

Bara för det. Så är jag så sjukt lycklig och glad idag!


(och så har jag namnsdag!)

Kommentarer
Postat av: tititi

Vad braaaaa!!!! o jag har varit o köpt godis och tänkte snart sätta mig och bli ännu grymmare på matte :-)
grattis på namnsdagen:-) puss

2008-02-28 @ 15:44:11
Postat av: Johanna

Uha vad duktig du har varit, låter jobbigt :-) Grattis på namnsdagen babe!
Pöss å nyp i stjärten

2008-02-28 @ 18:06:11
Postat av: Elin Westerberg

Åååååh. Fy vad jag älskar er!

2008-02-28 @ 21:14:03
URL: http://elinwesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0