semladilemma.

Imorgon är det fettisdagen. Inte fettisdagen utan fettisdagen. Jag sa fettisdagen ändå fram till för några år sedan. Nu hajar jag.

Men jo. Denna dag innebär ju att man "ska" äta semlor. Och vet ni? Jag älskar semlor. Men nu är det ju till den 7e jag ska hålla mitt löfte. Så fettisdagen kom två dagar för tidigt. Typiskt. Men konditorierna lär ju inte sluta göra semlor efter imorgon, så jag kan äta en på lördag. Men det är en sak som är dum. Kåren ska dela uta semlor - gratis - imorgon. Tänk om jag springer på en gratissemla? Gratis är nämligen förbannat, jäkla, sjukt gott som student.

Förstår ni. DILEMMA. Vi får se hur det går. Men hualigen vad duktig jag är om jag inte äter någon imorgon!

Kommentarer
Postat av: A.P.

Du blir säkert inte alls mindre sugen om du kollar in min blogg ;) Ses imorrn hos Titti! Puss&kram

2008-02-07 @ 13:57:21
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0