rapportering.

  • Ingen semla igår - duuuuktig Elin!
  • Apkul och apjobbig tennisträning!
  • Nypussad av mitt älsk
  • Mår bättre än på sjuuuukt länge.
  • Vill inte ha morgondagen. Bajslektion.
  • Vill ha freeeeeedag! Ledig+middag hos min underbart fina vän Titti.
  • Jag försöker få ner mamma och pappa till Kalmar. Lite svårt när jag vill att det ska komma nästa lördag och kommer hem från Teneriffa nu på söndag....
  • Våra katter är sjuk tokiga.
  • JAG ÄR BARA SÅ GLAD!
  • Jag älskar min Anders (nytt va? :))
  • osv.
  • osv.
  • lycka.
  • osv.
  • Min Anders gosar på min kind. Precis just nu. Och låter som en anka. Fy fabeluskan vad jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0