öland.

Idag har jag, AP och Titti varit på Öland. Först Körstaden där AP skulle köpa skor, men det blev jag som köpte skor istället (oj då). Sen skulle vi till ÖB, jag råkade tro mig veta hur man kom dit vilket ledde till väldigt tokig väg och väldans omväg. Förlåt, AP. Men som tur var räddade Stina och hennes Peter oss :) På ÖB handlades det sånt där som alltid går åt, ni vet. Dock fanns bara en av de tre saker jag verkligen skulle ha. Typiskt! Men jag lyckades handlar för 271 SEK ändå, jaaa. Men det går ju åt!

Nu har jag satt på potatisen för att äta tidig middag. För kl 16:50 ska jag och AP ses för att gå till KAROLINs årsmöte och efter det bär det av hem till Titti för fest och melodifestival! Hörde just på radio att en av tjejerna för PayTV ska vara med, yeah! Tänk om låten är lika bra som Trendy Discoteque... Wiiie!

Och jag luktar kassler om händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0