ledig fredag?

Jag var ju ledig från skolan idag.

Ställde ingen klocka utan skulle soooova. Men jag vaknar pigg klockan 08.00. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal? Då hade jag sovit i ungefär 9 timmar... Hm. Men det var iofs bra, eftersom allt tog längre tid än vad jag tänkt.

Jag givk upp och åt och klädde mig och sådär. Sen så var jag på körskolan och skrev två pärmar. Jag var hemma igen vid halv tolv. Då började jag städa. Jag plockade, torkade av, dammsög och torkade golvet plus att jag tvättade hela tiden. Detta tog mig till kl. 16.39 ungefär. Då hade jag en kort paus då jag åt lunch - två äggmackor. Jag stäade alltså i fem timmar. Men det kändes inte så, men jag är rätt trött nu. Men det är verkligen fint här nu. Inte ett skräp eller smuts.

Jag och Amanda var på H&M när jag hade duschat bort allt damm från mig. Där köpte jag en t-shirt (därför vi gick dit) och så hittade vi massa smycken för fem kronor, styck! FYND! Köpte örhängen, halsband och diadem.

När vi kom hem så lagade vi mat, hemmagjorda hamburgare. MUMS. Världens godaste guacamole till... Och nu sitter jag här. Ska snart gå ner och hämta det sista i tvättstugan. Sen så kanske jag ska gosa ner mig i soffan. Även fast det inte är lördag idag tänkte jag äta lite chips och godis. Och dricka Pepsi. Jag tror det inte blir så mycket av sådant imorgon, iofs blir det desto mer alkohol :) För imrogon kommer ju päronen mina, och vi ska ut och äta!

Och om 1½ timma, typ, kommer min kärlek hem. SAKNAAAAAAAAAAAR!

Hörni, TREVLIG, OSMUTSIG, HÄRLIG HELG PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0