home alone.

Nu tänker säkert någon "stackarn, ensam hemma på alla hjärtans dag!". Men nu ska jag säga er. Det var typ det bästa som kunde hända :) Jag ÄLSKAR Anders och Amanda och jag älskar att ha folk omkring mig och kunna diskutera, laga mat, duscha, mysa, se på TV med någon.

Men vet ni? Det var SJUKT länge sedan jag var ensam hemma en hel kväll. Och ikväll är jag det. Så det känns riktigt, riktigt fint! :)

Tror iofs inte att det kommer vara något som är speciellt annorlunda ikväll mot en vanlig torsdagkväll. Datorn i knät i soffan framför TV:n och sedan en massa TV-program som säkert skulle gått på om mina A:n var hemma. Men ändå. Jag är eeeeeeeensam (bortsett från två pälsbollar). Bara känslan känns fin. Jag KAN fisa hur högt, hur som helst, när som helst, jag kan sjunga högt som fan i duschen, jag kan titta på vilken film jag vill (haha, do you know meee?), jag kan ha hela soffan för mig själv, jag har två TV-apparater, två DVD-spelade, en VHS, ett sorround system och tre datorer för mig själv, jag kan sitta upp hela natten med jättehög volym på något, jag kan lyssna på Äntligen Morgon imorgonbitti hur högt jag vill osv.

Jaaaaaaa. Ni fattar.

Men vet ni? Jag saknar min Andeeeeeerrrrrrrrssssss!

Förresten så var jag på körskolan och gjorde 80 frågor. Har fyra pärmar kvar som jag inte skrivit över huvud taget. De ska jag skriva nästa vecka! Imorgon blir det lite körskola och städning och tvätt. OCH SLAPPNING.

Jo, en till sak som är skönt med att vara ensam hemma. Jag är ledig imorgon = ingen som går upp och stökar när jag sover. För jag har bestämt mig för att sova tills jag vaknar. INGEN KLOCKA, fy så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0