god morgon!

Igår avslutades ju dagen med att tömma kattlådan och som jag skrev, nu är mitt liv berikat! Det är så att man känner hjärnceller växa fram under den härliga sysselsättningen! Oh ja!

Idag var det sovmorgon, så skönt! Det bästa är ju att klockan bara är 8.30 och jag har ändå sovit klart och är pigg. Undrar vad Titti är, hon gick ju upp typ vid 5. Samma tid som jag vaknade och trodde att jag försovit mig men insåg snart att det var TRE timmar kvar till klockan ringde, underbart!

Nu ska frukost inmundigas i långsam takt, sen eventuellt tas ut pengar och sen cykla iväg för att få en liten gul lapp så jag kan gå till Apoteket och kvittera ut Elin-och-Anders-får-inte-barn-nu-piller. Jajemen.

Förresten har vi två tokiga katter här. Den ena bar omkring på Amandas skärp hela kvällen igår. Den andra gick maniac när jag gick upp och var ÖVERALLT. Även på väggarna i badrummet. Men söta är de tu.

Flora och Enok.
Lite lugnare än imorse. Men ack så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0