FYRA JÄKLA VECKOR!

Idag är det exakt fyra veckor kvar till examen! Wiiiiihi!

Idag innebär också provopposition på x-jobbet. Det är nog för jäkla nyttigt tror jag. Och jag kan tänka mig att den riktiga opponeringen går sååå mycket smidigare. Hoppas vi inte får allt för mycket att göra om bara. Jag har liksom släppt x-jobbet lite. Det dumma är att diskussionen vi skickade i väg i tosdagskväll var det första utkastet någonsin. Så inte ens vår handledare läste det innan, det känns lite rövigt. För jag har ingen aning om vi har gjort rätt. Heja. Men det känns bra. Någon som inte känns jättebra är att jag typ glömt vad vi skrivit överallt... Men jag älskar vårat metodkapitel :)

Näe. Vi börjar kl 9, Titti och jag ska ses 8.45 för att hon ska lugna mig. Så jag cyklar nog nu så hinner jag skumma igenom våra texter lite... Jag är mer nervös för att respondera än opponera, är det normalt?

TVÅ dagar kvar till MÅNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0