sex and the city - filmen.

Nu har jag äntligen sett den. Jag har funderat på hur vinjetten skulle vara, om den skulle vara som i serien. Jag ville liksom att den skulle vara som det brukar, inledningen skapar en massa förväntningar hos mig varje gång jag satt på ett nytt avsnitt. Den var inte som vanligt. Men den var väldigt lik och det var sååå perfekt. Efter vinjetten så fick man en massa tillbackablickar från serien som var helt underbara! Härligt!

Sedan följde nästan två och en halv timmar av känslorstormar inom mig, tårar och gigantiska leenden. Som många har sagt, det är som ett långt avsnitt. Och det var det verkligen. Det första jag reagerade på var att Carrie/SJP inte lät som jag är van vid. Jag var inte om det var själva ljudet i hennes röst eller om hon talade på ett annorlunda sätt. Nu i efterhand kan det ju vara så att det var meningen, hon har ju blivit äldre, Carrie. Nåja, jag vande mig och det borde betyda att det var okej :)

Det var alltå helt fantastiskt och jag skulle kunna se om den nu med detsamma! Det var så himla bra. Det var inte toklyckligt och allt föll på rätt plats sådär jätteperfekt. Det slutade helt underbart, enligt mig perfekt :)

Mitt i filmen så trodde jag att den var slut och som det var då ville jag inte att det skulle sluta. Då hade det varit för mycket att klura på i mitt lilla huvud. men då var det säkert en timme kvar och det blev ju sååå bra.

Filmen får fem av fem möjliga och nu börjar längtan efter DVD:n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0