dagens uppgifter.

Jag ska idag:

- tvätta Ska bara hämta det sista när det är torrt, mycket tvätt blir det...
- städa Fix och färdigt!
- springa upp med saker till förrådet
- springa ner med saker från förrådet

- returnera en BH till Haléns Lite klart, fattade inte riktigt hur man skulle gå till väga. PuckoElin.
- laga middag
- träffa Titti Vilken sekund som helst!
- springa en sväng på stan Imorgon förmodligen
- ringa ett par telefonsamtal Ett avklarat!
- beroende av svar på ovanstående eventuellt cykla och fixa "grejer" Tihi!
- se OS-fotboll Börjar alldeles snart
- se Carolia Klüft I eftermiddag!
- måla naglarna Ikväll
- kanske köpa smink på Åhléns Imorgon förmodligen
- bädda rent När jag duschat
- duscha Det ska jag göra härnäst!
- glädjas :) Har gjort och gör hela tiden :)


Jag har dessutom:

- pumpat cykeldäcken Äntligen!
- ställt iordning på altanen
- tömt kattlådan
- vattnat blommorna


Uppdaterat: 14:57

Nu får resten vänta till imorgon. Laga middag ska jag inte heller, vi tar rester från kylen. Glömde gå till Konsum när jag och Titti var på stan så de ska jag också göra imorgon. Annars ska jag bara slappa och gosa med älsk fram till 18 :)

Uppdaterat: 18:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0