118100.

Imorse pratade de om 118100 på radion. Ni vet, de som gör/gjort reklam för att man kan fråga typ vad som helst. Jag blev bara tvuuuungen att testa.

Min fråga: Vem är Elin [mellannamn] [mellannamn] Westerberg?
Svar: 118100 tror att Elin [mellannamn] [mellannamn] Westerberg är en vacker och intelligent kvinna. Vi tror att hon gillar att skämta om humlor och att lukta på blommor.

Rätt roligt svar, även om jag hoppades på något som antydde att jag fyllde år :)

Sen började vi prata om det när vi åt tårta, då frågade vi följande:

Fråga: Är det fitta som luktar fisk eller fisk som luktar fitta?
Svar: Personer brukar ibland påstå att en vagina med förändrad bakteriekultur luktar svagt av fisk. Däremot så är det inte så ofta man säger att fisk luktar vagina.

Det här kan ju inte bli annat än roligt :)

Fråga: Vilket kom först, hönan eller ägget?
Svar: Hönan seom den ser ut idag har utvecklats i många steg, och själva DNA-förändringen sker i ägget. Därför kan man säga att ägget kom först. Om du däremot menar att ägget måste vara lagt av en höna för att räknas så kom såklart hönan först.

Och så fick vi svar på den frågan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0