uppdatering i bildväg.

Har precis fört över en massa bilder från kameran till datorn. Smidigt och enkelt gick det, på nya datorn. Bara stoppa in minneskortet i en liten springa i datorn - underbart! :) Här är ett litet potpurri (stavning?):



1. Påskaftonsmorgonsfrukost, UNDERBART! 2. Mamma och pappas finaste påskpynt, vill ha! 3. Jag och min käresta! 4+5. Mina vänner är så roliga när man fotograferar dem. En pekar finger, en skymmer sig själv och den tredje blundar... Men jag älskar er ändå! :)




Alla bilder - kåren firar 10 år! 1. Jag och AP är på G! 2. Kajsa var såklart där! 3. AP visar sina konster i minigolf! 4. Inget firande utan caps! 5. Jag är ju sååå het! 6. En-mot-en-caps mellan Greven och min Anders. 7. Skaka röööv!




1. Wiiiihi! Det är helt okej alltså... 2. Är vi minimalistiska eller har vi glömt att köpa frukt? 3. Plugg inför mattetentan. 4. Plugg inför mattetentan :) 5. Jag har köpt en ny kopp, älskar den! 6. Jag har fått ett nytt, eget skrivbord! Lite mysigt måste man ha när man pluggar.



1. Tokiga tissetatter. 2. Floras tassar som är bland det sötaste i hela världen. 3. Hela Flora. 4. Varför inte lägga sig i kattgräset? 5. Enok tog plats bland mina underkläder. Han är iofs lite gay, utan pungkulor och allt.


Det var allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0