sol och värme.

Jag har ju som synes inte bloggat sedan i fredags. Detta tror jag beror på att det är så himlans underbart väder ute! Hur stor LUST har man att sitta framför datorn i detta vackra underbara väder? Inte mycket. Det är en ond sak...

Men nu gör jag det. Mest för att solen har försvunnit från altanen, där jag egentligen hade tänkt sitta och gotta mig i solen efter jobbet. Men det blev lite sent efter jobb, Systembolag och Maxi. Förresten provade jag två klänningar på jobbet. Den ena är sockersöt och jag VILL HA. Den andra är så himla fin att man dör en smula. Dock var S för liten och M jättestor upptill. Väldigt mystiskt. Nu har jag ingen anledning att köpa den sist nämnda klänningen, för jag ska inte på något bröllop eller liknande i sommar. TYVÄRR. Om jag hade tagit examen i sommar har det varit en självskriven examensklänning. SÅ FIN ÄR DEN. Åååh. Lagom lång och underbar färg. Nåja. Varför sitta här och tråna efter något jag varken har råd med eller behöver? Dum Elin.

Dags att laga middag kanske.




Ikväll är det Klass 9A. Ikh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0