godnatt.

Nu ligger jag i sängen. Tihi. Har tittat på Häxdansen på svt.se, vi missade det i måndags eftersom det var fotboll. Spännande och tokigt bra är vad det är. Massa bra skådespelare/spelerskor och Julia Dufvenius - bäst!

Ska försöka sova nu tänkte jag. Igårkväll somnade jag inte förens vid1 och så steg jag upp vid 6 imorse... Fem timmar är för lite sömn för mig. Vilket började kännas rejält på eftermiddagen. Seminariet gick bra för övrigt. Åt middag på Studentpuben med min kära Titti, myspys. Passade även på att köpa biljetter till spexet - Törnrosa, ett sagolikt spex. Premiären blir det!

Nu ska jag glo på TV, kanske lite Discovery som vi äntligen fått. Klart den bästa kanalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0