dator i sängen.

Jag halvligger i sängen med datorn i knät. Slött kan tyckas, man varför inte? Jag har grejat lite med min kalender, rättare sagt så har jag skrivit in alla lektioner osv. Nödvändigt. Halvtittat på Top Model som jag följer, men det är ett sådant där tråkigt tillbaka-blick-program. Hade tänkt se Barnmorskorna på SVTplay. Därför har jag datorn med mig in i sovrummet. Och eftersom Top Model är så pisstråkigt idag kan jag ju lika gärna se det nu, om det är upplagt.

Nåja. Hej svej. LEVERPASTEJ!



Hur kan jag vara hungrig? Jag trodde jag skulle spy efter middagen, så mätt var jag. Färsk gösfilé med Elins potatismos och sås. Det stavas m u m s ! Men ändå. Hungrig. Längtar till frukosten imorgonbitti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0