bara 09:23.

Klockan är inte mer än 09:23 på datorn och ändå har jag hunnit att äta frukost i lugn och ro, en lugn morgon helt enkelt. Jag har hunnit cykla omkring vid sjukhuset och letat och sen hittat dit jag skulle. Hunnit göra det på sjukhuset man gör första gången det år man fyller 23 år. Jag har hunnit vara hos Folktandvården (ÄNTLIGEN!) och bokat en undersökning (bara tre år sedan jag var hos tandläkaren, i juni)... Jag har hunnit skriva ut saker till skolan imorgon och jag har hunnit konstatera att jag behöver pumpa mina cykeldäck.

En sak till som jag hunnit är att förmodligen ta världens omväg hem från sjukhuset. Jag följde lite pilar och tittade på kartor och när jag äntligen hittade rätt visste jag inte ens i vilket väderstreck jag var... Så istället för att cykla den vägen jag förmodar var kortast hem igen, cyklade jag tillbaka hela den väg jag cyklade dit. Att jag kom ihåg den vägen med alla små cykelvägar bland likadana hus är rätt imponerande iofs. Men jag hittade därifrån och kom hem helskinnad, det är det som räknas :)

Nu - Den hemliga koden!

Kommentarer
Postat av: A.P.

Hihi du e så söt Ejlin =) En cykelfärd e väl aldrig fel hihi. Precis som en extra bilfärd ;) Hoppas allt e bra och jag längtar efter att se dig. Har massa tentaplugg nu, men VALBORG snart =) Puss&kram

2008-04-23 @ 16:51:33
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0