söndag.

Usch. Jag tycker inte om söndagar. De är alltid så deprimerande. Bläh.

Vi sov länge idag. Jag vaknade av att Anders typ låg på mig. Och så drömde jag att en människa i min närhet hade tappat snoppen. Helt sjukt. Och så var jag på klassresa innandess. Med delar av min nuvarande klass och min gymnasieklass. Tokigt. Och elaka busschaufförer.

Nåväl. Vi kom upp strax efter 10 och åt frukost och pratade om Amandas mattelärare och vår nya müsli (myspysfrukost). Sedan så grejade vi lite och nu är vi just hemkomna från duschdraperiletande på Giraffen. Vi har mysko mått nämligen. Ska helst vara 200cmx200cm, tokigt. Och det inte lätt att hitta inte, ska jag säga er. Och om man hittar så kostar de typ 700 kr, KUL. Men en gubbe på Coop tipsade oss om att ta två och låta de mötas i mitten... Smaaaart :)

Men nu ska jag tillbaka till dadaismen. Jag är klar med min individuella del, men jag ska kolla lite till det vi ska göra i grupp, men jag vill verkligen inte för det är bara massa bajs om hur kvinnor och sånt var. Är så tröööött på det.

Nåja. Kvinnor inom dadaismen och sedan läsa, läsa, läsa och under tiden laga lite mat.

Kommentarer
Postat av: A.P.

Duu... Det måttet ni e på jakt efter finns på Ikea. Kanske inte i alla sorter, men i några i alla fall. Kolla deras hemsida så får du se =)

2007-09-23 @ 21:43:01
URL: http://ap84.blogg.se
Postat av: Elin Westerberg

VA!? Vi köpte ju ett där för typ ett halvår sedan och det var så fick upptäckte att vi hade konstigt mått. För det passade inte alls och när vi lämnade tillbaka det så sa de att de bara hade det måttet. GRAH!

2007-09-24 @ 10:47:04
URL: http://elinwesterberg.blogg.se
Postat av: A.P.

Vilka dumma människor!! Dom får skärpa sig =)Kolla in denna länken: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10093517
Eller förresten e det kanske jag som läste fel? Hhmm =( Men tänkte på er när jag kollade in eftersom där stod "nyhet" och att där fanns två mått... Men kanske ändå fel mått? Huuuh! Sorry i så fall =) Men du kan ju kolla ändå!!

2007-09-24 @ 11:48:06
URL: http://ap84.blogg.se
Postat av: Minette

Gaaahhh!! Så det finns en människa till i universum som lider av samma i-landproblem som jag!? Alla duschdraperier jag nånsin hittat stämmer inte med vårt här hemma. Kollade tipset du fått här och blev lite konfunderad. Vad anses som längd på ett draperi? Jag ser det som uppifrån och ner och bredden är från höger till vänster. Vi har 200 cm från stång till golv och alla standardmått (eller alla som finns överhuvudtaget) är 180cm på det hållet! SUCK! Ett jäkligt trist problem men hittade denna tråden på nätet när jag sökte....haha...hoppas du löste ditt problem..i så fall...har du tips till en stackare med numera ganska skabbigt badrum=) kram

2008-02-12 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0