lång skoldag.

Började kl 9 imorse med "ensemble", vi spelar alltså en massa instrument. Låtarna var Idas sommarvisa, See you later aligator mfl. Jag spelade djembe, piano, elbas, congas, tamburin, gurka och rörblock. Kan har glömt något. Spelade dock inte allt samtidigt ute lite då och då. Sen lunch. Myspys vi har på luncherna!

JAG VILL ALLTID GÅ MED MIN SKAPANDE SKOLA-KLASS! Buhuuu.

Sen så hade vi dans med en ny lärare. Fyyy tusan vad bra hon var! Tog lärarexamen 2002 och hon mindes verkligen hur det är att vara lärarstudent, härligt! Vi ledde varsin danslek i grupp och sedan dansade vi bla hiphopjenka :) Massa skoj och massa varm. Får (igen :)) höra att jag är duktig på att dansa. Trevligt :) Kanske skulle börja igen..? Var iofs 11 år sedan jag dansade. Om man bortser på all dans på gymnasiet...

Jaja.

Hem och klippa Anders. Och nu ska jag DUSCHA! Sköööönt!


Rubriken låter ganska negativ. Det var inte meningen för jag har haft skojigt hela dagen. Så det så. Fast det blev rätt mycket ljud när vi hade ensemblespel i 2½ timmar...

Kommentarer
Postat av: A.P.

Duuu... Heter er nya braiga lärare möjligtvis Anna Kenne =) ????

2007-09-06 @ 01:37:45
URL: http://ap84.blogg.se/
Postat av: Elin Westerberg

Jajamensan :) Det gör hon. Vaddårå? Föresten så är hon instruktör på gymmet också :D

2007-09-06 @ 18:28:56
URL: http://elinwesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0