enok 6.0.

Vi skulle hälsat på Enok igår för första gången på nästan tre veckor. De har bara öppet mellan 9 och 15 och då är vi ju oftast på skolan/jobbet. Så det har varit svårt att hitta någon tid. Men både jag och Anders var lediga och Amanda slutade strax innan 14 så vi skulle hinna. Men när jag skulle ringa och förvarna om att vi kom så hade de personalutbildning :( Tyyyypiskt. Men dock så sade de också på telefonsvararen att de hade öppet hus imorgon (läs: idag). Wihi tänkte jag. Å andra sidan så kunde inte Anders pga att han skulle jobba och det är inte säkert att man får gosa med Enok på öppet hus, för då vill alla gosa med katterna och det går ju liksom inte.

Men jag och Amanda chansade och cyklade dit så var där strax efter de öppnat. Det var rätt mycket folk och vi var väl rätt säkra på att vi cyklat dit i regnet i onödan. Men de var så snälla så vi fick komma in till honom. Så var där rätt länge och gosade och busade. Han var mycket lugnare än vanligt och klättrade inte så mycket på oss. Men däremot så ville han in till syskon och mamma rätt fort så vi släppte in honom där och lekte med honom genom gallret. Några foton hann det bli innan han gick in igen och några efter (plus tjugo minuters film så Anders får se hur stor han har blivit :))



1. Enok i min famn. 2. Enok ser ledsen ut i min famn (eller trött). 3. Enok är toksöt och pausar från leken. 4. Enok och hans syskon och mamma. 5. BUS!

Kommentarer
Postat av: A.P.

ÅÅÅÅH så söt han e =)

2007-09-22 @ 19:03:28
URL: http://ap84.blogg.se
Postat av: Jossan

när får ni ta hem Enok då?

2007-09-23 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0