vfu-rapport.

Idag har jag och Stina skrivit en massa på vår VFU-rapport. Vi har även haft handledarmöte. Det gick finfint på mötet och det känns som om vi kommit väldigt långt med rapporten. Vi har skrivit ca 4 sidor och det får max vara 6. Vi kan inte ta bort något så det vi har kvar, som är analys och diskussion, kan inte bli så långt. Max två sidor, med andra ord.

Vi ska göra en jämförande studie och när vi skulle börja jämföra sa både min och Stinas hjärna STOPP. Så hon åkte precis hem. Men jag tycker det känns fint att ha kommit rätt långt ändå. Vi började ju idag! :)

Nu är det väldigt få dagar kvar. Torsdag, fredag, lördag. Och egentligen börjar ju resan på lördag eftersom vi åker till 08-land då! Och imorgon MÅSTE jag börja packa! Herrejesus. Elin, Elin!

Jaja. Dags att duscha för att sedan slänga sig i bingen!

Kommentarer
Postat av: hannah

Ha det så bra på resan!

2007-11-01 @ 09:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0