så handlar du mat.

Detta var mycket intressant :)

Min pappa har varit på någon konferens eller föreläsning eller något som handlade om typ detta. Jag har för mig att det var så att man handlar mer om det luktar nybakat i butiken och om jag inte missminner mig så fixade butiker till så att det luktade nybakat utan att det var nybakat bröd i närheten. Men jag kan ha drömt det.

Det här var lite sött också :)

Sen så står det om en massa tråkigheter - som vanligt i LT. Men de struntar jag i idag.

Kommentarer
Postat av: A.P.

Men Ejlin... Vad kan jag säga mer än typ "Instämmer med föregående talare"... Tänker på dig massa sötis! Vi får bestämma en dag att ses angående du vet vad ;)Puss&kram&kärlek

2007-10-18 @ 12:40:14
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0