enok 7.0 och 8.0.

Nu har vi hunnit hälsa på Enok två gånger sedan jag skrev sist. Men det är förändringar. Det blir en Enok och en Flora :) När vi var och hälsade på Enok sist så hade två av Enoks tre systrar blivit tingade av samma tant. Jag fastnade för Flora, hon satt alldeles stilla i mitt knä och hon är sötast av de alla (fast Enok är ju också toksöt) så vi pratade lite om det och med föreståndare, räknade på ekonomin och kom fram till att vi hade råd med två kissar. Och dessutom så har allt gått mycket fortare så nu kommer de att flytta hem redan på måndag! De har fått in en massa katter på Djurhemmet och sådär så jag tror det är därför. Nu måste vi bara hitta någon som kan låna ut sin bil vid 10-snåret på måndag. Ikh. Helst köra också, så vi inte behöver lämna katterna ensamma det första vi gör..!

Nåja. Här kommer bilder, först från 28e september.



Och så bilder ifrån veckan... Tyvärr har jag inte så många på Flora. :/



2. Flora och mamma Nanna 7. Dåligt foto på Flora. 8. Enok och Flora

Ni kanske inte ser någon skillnad på de. Men Enok har vitar tassar och är vit på magen. Flora är randig precis överallt :)

Nu längtar vi såååå tills på måndag! :)


Kommentarer
Postat av: mini

jag sa ju från början att ni ksulle ha två!! och de är ursöta båda två! De kommer ha mycket nytta av varandra... kram

2007-10-05 @ 19:52:42
Postat av: Anonym

gud så söta kissar!!! oj vad mysigt ni kommer ha det!! =)) kram!

2007-10-07 @ 13:46:48
URL: http://paerlan.blogg.se
Postat av: Akinnah

Men guuuud så söta! :) En sån skulle jag vilja ha!!! Hihi...

2007-11-02 @ 19:58:47
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0