down.

Det känns som om ingenting går min väg. När folk frågar hur det är så svarar jag som man ska "tack bra" "det flyter på" "jorå" "det är fint".

Egentligen är det inte det. Men grejen är att jag inte kan sätta fingret på vad det egentligen är. Det känns som om alla krafter bara är emot mig. Jag går mot alla strömmar. Allt är motigt. Det mesta är jobbigt. Det känns som om allt blir fel. Jag känner mig fel hela jag.

Anders sa att lobotomi inte finns i det här landet längre. Det tyckte jag verkligen var synd. Skulle kännas skönt att få hjärnan bortkopplad ett tag.

Jävla körkortet. Jävla träningen. Jävla skola. Jävla väder. Jävla kläder. Jävla allting. BLÄ. Orkar inte.

Frågan jag ställer mig - när kommer det vända mot det bra?

Johanna min vän, har du något svar. Eller något meducin. Eller kanske är du lobotob (eller vad det heter), och tjänar svarta pengar i din vindsvåning.


Snälla värld, snälla allting. Låt det gå fort.

Kommentarer
Postat av: titti

Men elin!!! finns här om du vill prata, det vet du ju! och du vet att du kan säga hur det är till mig och inte att det är bra om det inte är det (det gjorde ud i oför sig idag men) i alla fall... finns här.. puss gumman

2007-10-16 @ 20:11:17
Postat av: Johanna

Elin söt du vet ju att jag har de lite motigt själv just nu å om jag hade en medisinus så hade jag gett den till dig direkt...jag tror mkt på att prata prata prata å åter prata. De som é jobbigast é att man inte kan sätta fingret på varför man mår såhär...men jag finns här för dig de vet du. Vi é två knasisa just nu helt enkelt...:) Kramar i massor

2007-10-16 @ 20:48:50
Postat av: Annie

Vet du Elin? Du är bäst!!! En kram från mig med! Annie

2007-10-17 @ 09:08:08
Postat av: Elin Westerberg

TACK! Fy tusan vad jag tycker om er!

2007-10-17 @ 18:38:47
URL: http://elinwesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0