packat och klart.

Nu är allting som kan vara packat, packat! Jajamensan. Känns finfint! Ska bara ordna med lite grejer här hemma så kan vi ge oss av sedan. Mums!

Imorgon 11.08 går tåget mot Södertälje. Anländer 15.19. Hälsar då på farmor! Ja, jag har ju dragit hela denna historia innan så ni vet ju vad som händer :)

Jag packade min necessär idag, men pga den så fick jag sen inte igen min väska. Ojdå. Så jag la ner den i Anders väska och då vägde den tre kilo mer. Jag skojar inte. Anders vägde sin väska (så vi inte överstiger 20 kg) precis innan och direkt efter. TRE KILO! Och så ligger smyckena och sminket i varsin annan necessär i min väska. Jag har alltså med mig parfym, topz och p-piller som väger tre kilo. Okej lite annat, men vad tusan? Hårspray...

Nåja. Ska titta lite på inspelade Hereosavsnitt nu. Sen vet jag inte.

Förresten. Det är ju fredag! GOOOOOOOOODIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0