6 timmar.

Om ca 6 timmar ska jag gå upp :) Så detta är nog det sista ni läser av mig innan vi drar till Kanarieholmarna! Jag lovar att skänka er en tanke när jag sprätter pengar, solar, badar, dricker paraplydrinkar, äter oxfilé eller bara står och skriker ut min lycka. Då kanske ni står på en regning dagisgård (någon som känner sig träffad? ;)), sitter med näsan i böckerna, klär på er tokmycket ytterkläder eller måste värma fötterna mot elementet.

Jag står på en solig strand, sitter med en öl i handen (ja, nu jävlar ska jag lära mig!) eller pillar på mig min lilla minibikini för att kyla ner mig i i havet.

Är du avundsjuk? Kan jag inte tänka mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nee för det finns inget som heter dagisgård längre, det heter FÖRSKOLA, vilket alla som pluggar till lärare borde veta!

2007-11-04 @ 10:37:01
Postat av: Annie

Nää, varför skulle vi vara avundsjuka för??

2007-11-04 @ 12:54:17
Postat av: tititi

nej då inte alls,,, sitter här o e typ sjuk och tycker synd om mig sjölv... så det vore inte alls härligt o vara utomlands.. inte alls.. puss

2007-11-04 @ 13:17:55
Postat av: Johanna

Ja du Elin jag kommer stå på den där DAGISGÅRDEN å frysa...men unna dig en vecka i värmen det é du värd..fast de blir tråkigt att åka bilen själv utan dig till jobbet. Puss å Kram

2007-11-04 @ 20:14:58
Postat av: Johanna

Nu saknar jag faktiskt er...hoppas ni é hemma på svensk mark nu å att resan hem gått bra...surprice surprice så é jag sjuk igen..feber å ont överallt så de blir inget jobb förrän tidigast onsdag för mig, men vi hörs ju..KRAMAR

2007-11-12 @ 14:14:01
Postat av: Elin Westerberg

Du som inte vågar visa vem du är - anmäl mig till disciplinnämnden vettja. Jag passar nog inte som lärare eftersom jag säger DAGISGÅRD.

2007-11-13 @ 17:33:23
URL: http://elinwesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0