turist.

Idag har jag varit turist på Öland :) Jag var och hälsade på Stina som bor i Köpingsvik (norr om Borgholm). Det var mycket trevligt. Vi slängde skräp, tvättade, solade, tittade på hus, åt mat och tittade på ännu mer hus. Jag har sett väldigt många hus som jag vill ha, men jag vill inte bo på Öland.

Jag har även träffat Stinas karl för första gången, till slut. Hej hej Peter!

Nu är jag hemma. Ska gå en sväng på stan, sedan ska jag titta på fotboll gratis (KFFs b-lag möter HBKs b-lag). Sedan ska jag till doktorn (mitt i matchen, vilken tid jag fick!) och sedan tillbaka till fotbollen om det är någon idé med tanke på tiden och så.

Men nu  måste jag nog gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0